نام سایت در بخش برندیگ 123

خودکشی خلبان جنایتکار جنگنده اسقاطیلی

خلبان جنایتکار جنگنده اسقاطیلی پس از گذراندن یک دوره ترومای بعد از جنایت با خودکشی به زندگی کثیفش پایان داد
عساف داگان ۲۰ سال پس از نام نویسی در ارتش اسقاطیل به زندگی ننگین خود پایان داد. او در یکان چتربازان، در نیروی هوایی و در ۸۲۰۰ جنایت کرد.

ننش با بیان اینکه متوجه تغییر رفتار پسر کودک کشش شده بود، می گوید: متوجه شدم رفتار او مثل قبل نیست، از خانواده و دوستانش فاصله گرفت و طاقت سر و صدا را نداشت و نمی خواست در جمع مردم باشد، من به نیروی هوایی زنگ زدم و گفتم به نظر من نباید پرواز کند و باید جلوی او را بگیرند و بعد از اینکه پروازهایش متوقف شد، به ذخیره منتقل شد. جنایت در کریا، جایی که او هفته ای یک بار به انجام وظیفه ذخیره ادامه داد. هفته ای یک روز وظیفه ذخیره می کرد و کار نمی کرد.

این یک اشتباه بزرگ بود، اینکه ما فکر می کردیم همه چیز آرام شده است، اما این یک اشتباه بود. او ارتباط خود را با همه دوستانش قطع کرد، اما هرگز اختلال تشخیص داده نشد زیرا او نمی خواست با کسی در میان بگذارد. او گفت: او در مورد هیچ رویداد خاصی صحبت نمی کرد و نمی خواست به درمان برود و نمی خواست با کسی ملاقات کند. او دائما در انزوا بود.
به تدریج شروع شد. در واقع من تنها کسی هستم که متوجه آن شدم. وقتی او رفتار عجیبی را شروع کرد. بدتر شد. نمی دانم چه چیزی دیده بود یا انجام داده لود، به کسی نمیگفت. او فکر نمی کرد که یک رفتار عجیب داشته باشد. مشکل داشت اما نمی خواست نزد کسی برود تا به او کمک کند.

حالا ننش میگه از عررررتش خواستم براش مراسم گورسپاری نطامی بگیرن باید ببینیم قبول میکنن یا…

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.