نام سایت در بخش برندیگ 123

کاش به جای صدای خودت هم بوق می‌گذاشتی آقای استاد دانشگاه

🔹شاید ویدئویی که از مصاحبه عادل فردوسی‌پور با مورایس مربی پرتغالی سپاهان و همسر ایرانی‌اش منتشر شده را دیده‌ باشید. در این فیلم کوتاه مرد پرتغالی عبارت زشتی در توصیف یک غذای ایرانی استفاده می‌کند که چیزی جز «ابتذال معنا» نیست.

🔹در سبک و سیاق جدید عادل تلاش برای وایرال کردن بخش‌های تولیدات اینترنتی‌اش به هدف اصلی او تبدیل شده، تا جایی که در ایام یورو ۲۰۲۴ او چند بازیگر و خواننده را دعوت کرد و چند گفتگوی حاشیه‌ای ساخت.

🔹مثلا در گفتگو با مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور وقتی فردوسی‌پور می‌خواست سوال سینمایی بپرسد نمی‌دانست تعداد فیلم‌های بازیگر زخم کاری کم محسوب نمی‌شود. با این حال ایده تیم فردوسی‌پور برای حفظ روحیه او وایرال کردن است.

🔹تمرکز زیاد به این ایده باعث شده فردوسی‌پور بدون‌توجه به سابقه برنامه سازی و شخصیت تحصیل کرده خودش، شوخی زننده مورایس را پخش کند. حرفی که مرد پرتغالی زد در فرهنگ ایرانی فقط «ابتذال» نام دارد و متاسفانه او خنده مستانه‌ای کرد و بدتر آن بخش را پخش و وایرال کردند. کاش به جای صدای خودت هم بوق می‌گذاشتی آقای استاد دانشگاه.

🔹کل‌کل با مدیران تلویزیون و اثبات هنر برنامه سازی عادل فردوسی‌پور آنقدر مهم نیست که او به الفاظ مبتذل بخندد و آن را با افتخار پخش کند. حیف./فرهیختگان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.